wtorek, 7 kwietnia 2015

Long Hair Ago

Witajcie. Podobno początki zawsze są najtrudniejsze... Więc proszę o wyrozumiałość. Może na początku opowiem coś o blogu, o sobie itp.

Mam na imię Gabriela, znajomi mówią na mnie Buba, czasami Bubson, a w Internecie obecnie można mnie również znaleźć pod pseudonimem Holy Wednesday. Kiedyś pewnie wyjaśnię Wam skąd wzięły się te twory, ale to nie dzisiaj... ;) Ok, jedźmy dalej... Wiek? W tym roku zmiana kodu na 2 z przodu ;( czyli stuknie mi 20. Ah, chciałoby się całe życie być nastolatką... Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące i obecnie studiuję bezpieczeństwo wewnętrzne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Skąd taki kierunek? Zawsze miałam zajawkę na takie klimaty. Wielbiłam (i nadal wielbię) filmy i seriale kryminalne m.in. CSI: Miami czy Kości. Co po studiach? Chciałabym pracować w służbach celnych na lotnisku, w policji kryminalnej lub biurze detektywistycznym, a co będzie to się dopiero okaże.

Zainteresowania? Od kilku lat moją ogromną pasją jest fotomodeling. Będąc w gimnazjum i liceum poświęcałam temu hobby sporo czasu. Niestety teraz przez studia i pracę mam go trochę mniej, dlatego też już tak często nie biorę udziału w sesjach zdjęciowych. Oprócz fotomodelingu mam jeszcze inne zainteresowania, jest to między innymi strzelectwo. W gimnazjum zostałam wysłana na zawody i całkiem przypadkiem (a może jednak nie przypadkiem) zajęłam 3 miejsce w kategorii dziewcząt. Było to dla mnie ogromnym sukcesem, ponieważ bez jakichkolwiek wcześniejszych przygotowań udało mi się pokonać naprawdę sporo dziewczyn, a najśmieszniejsze było to, że większość z nich trenowała strzelanie, a ja nigdy. Po tym dniu zapisałam się na zajęcia na strzelnicy, byłam tam jednym z dwóch osobników płci żeńskiej, to standard, że w takich miejscach większość osób to chłopcy. Szło mi całkiem nieźle, powiedziałabym nawet, że bardzo dobrze (nawet lepiej od większości chłopców ;d )... i takim oto sposobem zajawiłam się na strzelanie.
Jeżeli chodzi o sport, to bardzo lubię: tenis, piłkę nożną i skoki narciarskie. Nie praktykuję żadnego z wymienionych, ale kilka razy zdarzyło mi się pyknąć w tenisa, nic wielkiego. To własnie te dyscypliny najczęściej oglądam w TV, Internecie czy na trybunach.

Może przejdę teraz do bloga. Nie jest to mój pierwszy blog. Dawno, dawno temu prowadziłam bloga, typowa życiówka. Być może jeszcze gdzieś istnieje w sieci, o ile go serwis nie usunął, ale nawet nie pamiętam nazwy. Był też fan blog o Dodzie w czasach jej różowego życia (haha!), nawet miał całkiem, całkiem oglądalność. No, ale bez przesady... Na szczęście do niego pamiętałam login i hasło, więc został usunięty. Później chwilowo były jakieś opowiadania, z życia wzięte, ale strasznie popaprane. Blog pewnie też gdzieś tam istnieje, ale jak się nazywa? Tego nie pamiętam. Kolejny blog, to ten związany z fotomodelingiem. To taki dodatek do mojej strony z portfolio, wrzucam na niego nowości z sesji itp. Tutaj link jeśli ktoś chciałby odwiedzić. I w końcu nadszedł czas, aby założyć kolejnego bloga.

Long Hair Ago. Skąd nazwa? Ano zapewne z powodu moich 110 cm włosów ;)

Zdjęcie przed i po podcięciu końcówek jakieś 2 tygodnie temu ;)
Na tym blogu chciałabym pisać właściwie o wszystkim co wpadnie do mojej pokręconej głowy. Włosy, pasje, hobby, podróże, filmy, moda, generalnie życie. Zobaczymy co z tego wyjdzie, a tymczasem wybaczcie za epopeję jaką tutaj stworzyłam, ale w końcu to pierwszy, zapoznawczy wpis, więc...
Stay tuned.


24 komentarze:

  1. O mamo!!! Jakie piękne włosy! Obserwuję Cię, będę wpadać częściej podziwiac te cuda :) Jeśli lubisz oglądać sesje zdjęciowe (a napisałaś, że interesujesz się modelingiem), to zapraszam:
    http://www.dorotagrzeszczak.pl/2015/04/sesja-zdjeciowa-z-monika.html

    Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.

      Oczywiście, że lubię oglądać zdjęcia z sesji zdjęciowych, dlatego wpadam również na Twojego bloga i obserwuję poczynania ;)

      Usuń
  2. o matko... jestem w szoku! prześliczne włosy! zostaję tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawy blog ;) Jestem po prostu oczarowana Twoimi włosami, coś niesamowitego!
    Ja także bardzo lubię oglądać "Kości". Na pewno jeszcze nie myślę o mojej przyszłości, ale taki kierunek jest naprawdę ciekawy.

    Obserwuję! ;)

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Bardzo mi miło ;)

      Również obserwuję, ciekawy blog.

      Usuń
  4. piękne włosy *o* takie zdrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na te włosy :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny dziewczyno jak ty osiągnęłas coś takiego?? kurcze podziwiam cię.. takie piękne i na pierwszy rzut oka zadbane włosy... imponująca długość :))

    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc obecna długość moich włosów to całkowity przypadek :) Pewnie kiedyś napisze o tym jak to się stało.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie długie i piękne włosy! Jednak nie uprzykrzają Ci życia na co dzień? ;)

    http://dlaczegopytajnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)

      Raczej nie. Jako mała dziewczynka miałam krótkie włosy i nie znosiłam ich, na "starość" mam upragnione długie i póki co wytrzymuje z nimi, chociaż w lecie nie ma lekko ;)

      Usuń
  9. Super! Trochę Cię poznałyśmy. Czekam na kolejne posty :) Co za piękne włosy! Z chęcią przeczytam posta o tym jak udało Ci się je tak zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Cieszę się, w takim razie na pewno taki post pojawi się na moim blogu.

      Usuń
  10. Powodzenia kochana :)

    obserwuje i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)

      Zaglądnęłam i będę z pewnością częściej, obserwuje również.

      Usuń
  11. O reeety. Dawno nie widziałam tak imponująco długich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zabawek, szczególnie strzekania :)
    Wtamy w blogosferze.
    http://bezstronnie-obiektywny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gratuluję zabawek, szczególnie strzekania" ? Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

      Usuń
    2. chyba chodziło o "Gratuluję zajawek, szczególnie strzelania", ale i tak nie mam pojęcia czego tu gratulować? oO

      Usuń
    3. Właśnie też nie wiem czego tu gratulować, dlatego nie ogarnęłam o co chodzi :)

      Usuń
  13. Zakochałam się :) Też trafiłam z Vinted :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam strzelać! Ale z łuku... No, może kiedyś mi się uda spełnić moje marzenie :D

    Też się interesuje fotomodelingiem! ;)

    A włosy to marzenie, piękne <3

    OdpowiedzUsuń